söndag 22 maj 2011

Ölands visit

Har nyss kommit hem från Öland, har vart där på bröllop i helgen. Ska snart gå och lägga mig för jag misstänker att William kommer vakna vid typ 4 i morgon bitti. Efter mycket bråk och skrik somnade han tillslut kl 18:20 och har sovit sedan dess, nu är kl 21.10. Han vaknade inte ens när jag bar ut honom från bilen, trots att det regnade. Idag vaknade han 5.15…

Jag har hur som helst lite bilder från bröllopet och blommorna att visa er och även lite bilder på William och något filmklipp.

I morgon fyller jag år och om ni har tur och jag inte är helt död i morgon och William är medgörlig så kommer det upp en fin fin tävling i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!