torsdag 26 maj 2011

Träff med Helena

Har haft sega dagar hemma större delen av veckan och idag var jag bara tvungen att komma iväg så vi kilade hem till Helena och Ludde. Han är en stor kille och kan nästan krypa! :D

100_3211

William visar upp den nya FBK tröjan han fick av morfar i måndags. Helenas sambo Jonas blev nöjd när han såg att han fått en ny bundsförvant :)

100_3208

Helenas pissekattar har blivit jätte stora och två är som små luddbollar! Någon som är intresserad av en pissunge eller tre? Kika in på hennes blogg (klicka på hennes namn)

100_3206 100_3212

William har blivit en riktig klätterapa och idag kröp han in i varukorgen på extravagnen. Dagens middag blev kalops med potatismos.

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!