lördag 4 juni 2011

Mysdag hos Farmor

100_3225Igår var det en lång dag med full aktivitet. Maja, Williams farmor kom hem på förmiddagen och då gick vi ut och lekte på gården. Jag försökte bygga sandslott men det gick inte bra alls.

Sedan åkte vi ut till Torp för lite shoppande. 100_3269William fick sig ett nytt sommar set med ett par marinblå shorts och ett lejon linne.  Fick dock inte tag i det jag var ute efter egentligen men det tar vi en annan dag istället då… Det blev även en tur till Göken.

Sedan fick William bada i poolen mamma köpt på Ullared, det älskade han :D

100_3229100_3239 100_3251 100_3230 

100_3259

 100_3264

Vi grillade, suuuuper gott blev det! Daniel var grillmaster, denna gången grillade han köttet istället för att elda det :P Sedan spelade vi Monopol. Jag har tjatat om det hur länge som helst så nu blev det äntligen av. Jag ledde där ett tag och det gick faktiskt riktigt bra. Sedan kom Daniel igen, och sprang om mig och Maja fort som tusan.100_3267 Det slutade med att jag och Maja blev bankrutta och Daniel ägde alla utom första gatan, och hur mycket pengar och hotell som helst. Här sitter han och drömmer med alla sina pengar och gator och får lite storhetsvansinne :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!