måndag 22 augusti 2011

Bebisplanering

Vi har nu bestämt oss för att skaffa ett till barn. Så nu är bebisverkstan i full fart. Så vida allting är i full fart som det ska efter missfallet ska jag ha haft ägglossning nu i lördags enligt min kalender. I sådana fall var det på vår underbara bröllopsnatt. Nu återstår det att vänta till den 3 september då mensen ska infinna sig och sedan vänta lite till om jag kan hålla mig från att göra ett test. I sådana fall blir det en majbebis :D Maj är en fin månad, då blir det en tidig födelsedagspresent för mig.

Funderar på om man kan känna något i livmodern när ägget fäster, har känt att det spänner och värker lite i livmodern idag men det är väl säkert inbillning bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!