tisdag 16 augusti 2011

Möhippan

DSC_0002 DSC_0007

“Champangefrukost” med jordgubbar.

DSC_0022 DSC_0031 Börjar morgonen med Morgan och cola. Lite tufft efter att inte ha druckit något på nästan två år. DSC_0041 Efter att jag blivit sminkad och iordninggjord och klädd i massa rosa (som för övrigt är en färg som de flesta vet att jag avskyr) så bar det av in till Uddevalla och det blev frukost/lunch på thai restaurangen.

DSC_0045 DSC_0046 DSC_0066 Pedikyr med målade tånaglar och fransk nagelförlängning. Eftersom att jag ska gifta mig bjöd de på en målad blomma på ett finger. DSC_0056Sedan åkte vi förbi kärrstegens gård men de hade stängt så vi fortsatte tillbaka till Stenungsund och hem till Helena där det bjöds på mumma trerätters. Toskansk tomatsoppa, Rostbiff med bulgur och bea sås och Pannacotta med hallonsorbet och jordgubbar till efterrätt. Snacka om att bli supermätt!DSC_0080 DSC_0073 DSC_0079En helt underbar dag hade jag! Tack så hemskt mycket älskade tärnor Jonna, Helena och Christine! Tyvärr kunde inte Sandra vara med :(

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!