söndag 11 september 2011

god morgon

Vi är hos hans och anna som igår höll kräftskiva i hamburgsund. riktigt rolig kväll :-D tanken var att vi skulle ha tagit en morgon promenad in till samhället men den planen sprack eftersom att regnet forsar ner. Blixtrar och dundrar gör det också. För en liten stund sedan small det till ordentligt, den måste ha slagit ner i berget här i närheten. Vad händer idag? En sväng förbi torp på vägen hem för att inhandla present till lillebror som snart blir 2. Sedan ska jag lämna tillbaka dukarna som vi lånade till bröllopet. Och förhoppningsvis kanske, kanske vi får målat klart i williams rum. Hade vart skönt om han kunde flytta in i morgon. Denna natten var han faktiskt riktigt duktig. För er som inte vet antänder han mig som napp och snuttar nästan hela nätterna. Men i natt har han sovit i sin resesäng nästan hela natten och bara ätit 3 gånger, resten av gångerna han har vaknat så har han somnat om tillslut i sin säng.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!