fredag 23 september 2011

Kalas för Milla

DSC_0018Igår fyllde Camilla år och idag var vi där för lite kalasande.

En “liten” Hortensia blev det från oss.

 

DSC_0029 DSC_0028 Lägger ut den första bilden för att “Daniel sa att jag skulle bjuda på mig själv” så jag får väl göra det då :P

DSC_0048 DSC_0059 Pappa (Williams morfar) har ett väldigt roligt garage med varsin mc till honom och Milla och även min fula mc. Och denna fyrhjuling. Alltid roligt med fart! Det var spännande att åka fyrhjuling, så vad duktig han är som håller i sig i pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!