söndag 11 september 2011

Kräftskiva

Som sagt var vi ju i Hunnebostrand på kräftskiva igår och hade en supertrevlig kväll hos Anna och Hans. William smakade på både kräfta och räka och tyckte det var rätt gott båda delarna men ville inte ha mer än en pytte liten bit av varje. Jag glömde bort kameran som låg i skötväskan och de ända bilderna jag fick till var när William snodde ett äpple. Den kom sedan fram igen när vi var på Daniels älskade Pingvin, hans favoritpizzeria belägen i Uddevalla. DSC_0047 DSC_0048William älskar för övrigt pomfrites så det får han ett par stycken när vi är onyttiga och äter pizza eller liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!