måndag 19 september 2011

MVC

Första samtalet på mvc idag. Spännande ;) Sas inte så mycket. Fick bokat tid för UL i alla fall. På tisdag kl 15 ska jag vara på fröja nästa vecka, så kissnödig jag kan. 200kr får jag betala för det för det ingår inte ett tidigt ultraljud i “paketet” när man inte väntar första barnet. Tycker det var lite snålt, jag fick ju inget förra gången eftersom att jag kom till fröja till mitten av graviditeten. Men men. Bokat tid för ett längre inskrivningssamtal den 24 oktober 10:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!