onsdag 14 september 2011

Så hur var natten?

Jo, det tog ungefär en timme att få honom att somna, och när vi var på väg att gå och lägga oss vaknade han, och det tog en timme att få honom att somna om. Han hade ont i magen ikväll igen och ammades innan han somnade om, vilket han inte ska göra… Suck. Hur som så gick vi och la oss kl 23… Vaknade 02.15 av att William skrek, dock hörde jag det inte av babyvakten utan från hans rum istället. Vet inte vad det var som gjorde att inte babyvakten funkade (den är ändå ny så jag har nog gjort något konstigt) eller hur länge han var ledsen innan jag kom in. Han var i alla fall klarvaken och jätte ledsen när jag kom in och när han inte ville somna om och eftersom att jag inte visste vad som var konstigt med babyvakten så fick han följa med in till oss.

Ska se när jag får någon mer här hemma vad det är som är konstigt med babyvakten så att han kan sova i sin säng i natt. Han var i alla fall glad att få gå in och leka i sitt rum imorse.

3 kommentarer:

  1. Vi började inskolningen i tisdagas förra veckan, så han har varit där knappt en vecka! Men vi hade en snabb inskolning.
    Jag tyckte det va viktigt att vänta tills han va 18 månader så han inte va så liten när han började! Och eftersom vi hade den möjligheten tog vi den :)

    Han kommer väl också vara runt 18 månader då? Det kännas som en ganska bra ålder tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite jobbigt! Fast här är det oftast så att man får sitt första handsval, vi sökte ett halvår innan, och eftersom det va höst blir det ju fler platser lediga.
    Får hoppas ni får plats där ni vill ha :)

    SvaraRadera
  3. Usch ingen rolig start. Men bara kæmpa vidare, det ær verkligen vært det!
    Jag ær øvertygad om att han inte varit vaken særskilt længe nær ni kom dit i natt. Æven om han var klarvaken, men det kan dom små liven bli på noll sekunder nær de blir ledsna.
    Hoppas verkligen det går bættre i natt!

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!