fredag 16 september 2011

skit natt

Det tog inte lång tid att få honom att somna. Och när han vaknade vid 22 ammades han eftersom att min tutte var över full så då gick det rätt fort ändå. Men så vaknar han igen vid 23.25 och vägrar somna om. Får ta upp honom när sätta mig i gungstolen, han somnar men vaknar och blir ledsen när jag lägger ner honom. Och så här håller det på. Tillslut går jag och lägger oss på hans mys filt, han somnar men vaknar när jag lägger ner honom. Sätter oss igen i gungstolen och väntar extra länge innan jag lägger ner honom, och sedan slänger jag på honom min morgonrock istället för täcket. Det funkar och han fortsätter sova. Då har jag varit där inne i 1timme och 45 minuter! Försöker somna så fort som möjligt. Han vaknar igen 2.25 eller något sådant, snortrött som jag är orkar jag inte bråka med honom utan tar in honom till oss när han inte vill somna om. Får bara sova en liten stund innan han börjar bråka och blir förbannad för att han inte får tutten. Så vi håller på och bråkar, slumrar och skriker till 5.30 då jag håller på att bli galen och går upp och gör välling som han slukar och sedan somnar till. Äntligen tänker jag och får sova en liten stund till. 7.30 är det tydligen dax att vakna igen så nu får vi väl gå upp. :| jäsp. Känner mig mer död än levande.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!