måndag 26 september 2011

Stor kille!

Åh min stora kille sov så bra i natt! Babyvakten har inte sagt något på hela natten och jag vaknade första gången när alarmet för Daniel ringde, kl 6!! Mammas älskling sov från 20-6.10! Daniel gick in och försökte få honom att somna om när han vaknade när det inte gick gjorde jag välling. Han ville ändå inte somna om i sin säng så han fick följa in till mig och mysa. Somnade nog om vid 7 tiden och sov till kl 8.

Håll tummarna nu för att han fortsätter såhär! Drömmen hade ju vart om han sov från 20-8 men sover han i alla fall till 7 ska jag väl vara nöjd.

Får se om han planerar att ändra sina sovrutiner på dagen också, nu har han sovit i 1½ timme, vanligtvis sover han 1 timme vid 10 tiden och 1 timme vid 14 tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!