lördag 24 september 2011

tjockis

Känner mig tjock och uppsvälld :-( det är full fart i tarmarna och jag fiser som en hel karl. Och jag är så galet trött! Hur länge till ska jag vara så här trött?! Det blir ju inte bättre av att william ska lära sig att sova i sitt rum men jag får ju ändå sova bättre än när han sov hos oss och fick tutten vid varje pip. Har för övrigt inte ammat honom på 3 nätter nu tror jag det är så nu kan man väl säga att jag slutat amma helt. Mina tuttar tar det rätt bra ändå tycker jag. Nej nu blir det sängen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!