söndag 30 oktober 2011

Åååh!

Nu saknar mamma sin bebis! Sover inget vidare när inte han är hemma, min lilla plutt. Har försökt att ligga och verkligen dra mig i sängen men kom upp innan 7:30 i alla fall. Nu ska jag kolla runt på nätet och äta frukost i lugn och ro, sedan ska jag åka ut till min plutt <3

Vi hade en fin dag igår trots lite missöden. Dagen började sådär med en början på ett migränanfall men som tur är var det mesta borta tills vi kom ner till gbg vid 16 tiden. Lämnade William hos farmor och farfar och sedan plockade vi upp Pontus och hans kompis som skulle med till gbg. In på IKEA för att köpa en stödbräda till Williams kommande nya säng och en kudde till mig. Sedan kom vi till problemet att vi skulle hitta något ställe att äta. Vi hittade ju inte dit som vi blivit tipsade och sena som vi var redan hade vi inte så mycket tid på oss. Så vi bestämde oss för att ta Donken i slutändan i alla fall och käka på Kvarterskrogen i Uddevalla någon annan kommande helg.

Då behövde vi inte längre stressa och var på bion en timme innan filmen började. Jag tog mig en lur på Daniels axel som fick huvudvärken att släppa lite till. Daniel tyckte In Time var snäppet under OK. Jag som inte är så kräsen när det gäller filmer tyckte den var helt ok. Dock var det ju en sådan film som hade kunnat bli mycket “häftigare”, de hade kunnat spinna vidare på idén och fått till något bättre än detta. Men men, vi hade det mysigt i alla fall. Hetsåt popcorn i vanlig ordning och lutade mig emot Daniel. <3 Huvudsaken var ju att vi kom iväg och gjorde någonting själva som par och inte bara föräldrar oavsett om filmen var grym eller inte.

4 kommentarer:

  1. nej 250 spänn men har varken råd eller plats haha men jag är såååå suuugennn!!!!!!

    SvaraRadera
  2. SV Haha, nä men folk skriver alltid samma motiveringar i varenda tävling.. Och de vinner ju på det också, så det är det jag menar :P.

    Vad kul att ni kom iväg på något själva ändå, trots att filmen inte var toppenbra :)

    SvaraRadera
  3. Hehe nä, det är ju sant.. Men hos andra vinner alltid såna motiveringar :p., believe me, jag har koll, haha! Hoppas ni haft en mysig söndag :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Åhå... nu vart jag ju nyfiken... finns det nån bild där man kan se brudklänningen tro? :) Vilken underbaring som fixade det åt dig ;)

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!