onsdag 5 oktober 2011

Äckliga väder

De flesta vet nog att jag skyr regnet mer än mycket annat. Hatar känslan av att ha blöta/fuktiga kläder på mig och blött hår. Men idag trotsade jag vädret och var nere en sväng på torget, som tur var regnade det inte så mycket då. Hör och häpna, William blev inte ens lite ledsen idag när jag satte på regnskyddet på vagnen. Han brukar vanligtvis gallskrika tills dess att han kommer från regnskyddet. Vet inte om det berodde på om han var jätte trött eller inte.DSC_0001 Och jag tog faktiskt på oss regnkläder och gick ut i regnet förut. William har ju riktiga regnkläder, jag har stövlar och en vindjacka. Jackan kunde jag dessutom inte stänga eftersom att jag hade med mig kameran och ville ha den innanför jackan. DSC_0004 Första mötet med en vattenpöl! Skulle ha filmat honom egentligen men det var lite svårt, super gulligt när han steppade i vattenpölarna. Av någon anledning fick han för sig att stå på huvudet i flera vattenpölar också, vet inte vad vitsen skulle vara med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!