måndag 17 oktober 2011

Barvagns jakt

Vi var ju i Gbg i lördags och hann förbi Barnens hus på Backaplan. Tänkte att det är den största butiken jag vet med olika modeller barnvagnar så jag hoppades på att hitta någon av modellerna jag funderat på. MEN de byggde om så de ville sälja ut Emmaljunga innan de skulle ta in nya modeller så den enda syskonvagnen de hade på längden var City Select. Inte vad jag var ute efter MEN jag såg att den inte var så ful som jag trodde som singel vagn. Alltid något…
Har en hemsk förkylning nu och känner mig rätt nere för tillfället. Ska jobba i morgon och hoppas verkligen jag får ta det lite lugnt idag så att jag orkar med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!