tisdag 25 oktober 2011

Efterlyser

Jag efterlyser en Gulliver spjälsäng eller barnsäng. Gällande spjälsängen behöver jag den modellen som går att ta bort en långsida och byta ut till en stödbräda.

GULLIVER Spjälsäng, vit Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 80 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm  GULLIVER Spjälsäng, vit Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 80 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm  GULLIVER Sängstomme med ribbotten, vit Längd: 165 cm Bredd: 76 cm Gavelhöjd: 57 cm Frihöjd under möbel: 22 cm Madrasslängd: 160 cm Madrassbredd: 70 cm

William har börjat klänga på spjälsängen och klättra och jag ser bara framför mig alla sätt som han kan trilla ur den. Måste få en ny säng till honom så snart som möjligt. Kan ta mig en bit för att köpa en. Bor ju i stenungsund så göteborg, orust, tjörn, kungälv, uddevalla, trollhättan, lite upp mot munkedal, färgelanda osv kan jag tänka mig att ta mig beroende på pris på sängen.

Om det är någon som är intresserad kommer vi sälja Williams Brio spjälsäng i vitt med sänkbar långsida efter att vi hittat en ny till honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!