lördag 1 oktober 2011

Ensam tid

Efter barnmarknaden idag och en sväng till svärföräldrarna på middag så åkte jag till Göteborg själv, utan Daniel och William. Åkte på släktkalas för Mormor och monster Anntin. Kalaset började kl 17:00 så vi kände att det var lite sent för William som vill äta sin godnatt välling kl 19 och sedan somna innan kl 20. Så jag åkte själv och Daniel har vart hemma och tagit hela nattningen själv. Inte så ofta han gör det men det gick utan problem :) Jag anlände hem 23.20. Kanske skulle försöka slappna av lite och kanske åka iväg någon mer gång själv och göra något roligt för mig. Jag ska i alla fall se New Moon när den kommer. Någon som vill gå med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!