tisdag 18 oktober 2011

Sjuk…

Igår försökte jag göra minsta möjliga för att inte bli sämre än vad jag redan var. Har dragit på mig en förkylning som inte är allt för rolig. Hur gick det? Jo, jag fick migrän på kvällen. Började känna av det vid 18 tiden och gick och la mig när Daniel kom hem mellan 20:30-21:00. Mådde rätt illa under natten men spydde aldrig, vilket jag brukar göra när jag har migrän. Hade inga migrän tabletter kvar heller vilket resulterade i att det inte gått över under natten. Hade fortfarande sprängande huvudvärk på morgonen och det tog många timmar innan det släppte. Inte så roligt eftersom att jag började jobba kl 9. Det har väl gått sådär. Har försökt göra mitt bästa men har inte riktigt orkat hela vägen. Ska strax gå och lägga mig för jag känner mig fortfarande inte pigg alls. Ska jobba torsdag, fredag lördag också. Surt att bli sjuk på en vecka när jag har så mycket jobb.

2 kommentarer:

  1. SV Ja jag fick ordning på designen med hjälp av en tjej =) Så nu har jag ny design på bloggen, är riktigt nöjd faktiskt =).

    Inte roligt att du gått & blivit sjuk :/. Migrän kan verkligen inte vara roligt att dras med, hoppas du blir bättre så snart som möjligt!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!