onsdag 19 oktober 2011

v 11 (10+5)

Jag ska be att få tala om att det är galet svårt att ta kort på sig själv, framför allt när ljuset är dåligt och man vill visa något.

DSC_0001 100_1476

Riktigt svårt att jämföra bilderna just nu. Magen beter sig inte alls på samma sätt, den börjar redan puta upp uppe under revbenen och det tog det lång tid innan den gjorde med William. Får framöver lägga upp jämförelsebilder med samma vecka men det går inte riktigt än för jag tog första magbilden i v 14(13+1), det är då den andra bilden här är ifrån.

Ser ni skuggan på magen på den första bilden? Strax till höger under min armbåge. Ungefär där slutade min mage innan jag blev gravid första gången. Nu är det bara magmusklerna som putar ut som jag vet inte vad. Får nog gå och se tjock ut ett tag innan det börjar bli någon bebismage av det.

Vägde mig hos mamma i helgen, jag äger ingen våg längre, då hade jag gått upp 1½ kilo sedan strax efter jag blev gravid. Startvikt: 54,4kg, nu, 55,9kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!