lördag 26 november 2011

17(16+2)

Egentligen har jag inte så mycket att berätta om graviditeten. Hinner ju inte med att tänka på det så mycket nu. Magen växer dock på för fullt och den där inbuktningen där byxorna brukar sitta börjar försvinna, alltså magen är på väg att få en jämn linje ända nere från venusberget till bredaste delen på magen (det där var hemskt svårt att förklara av någon anledning, hoppas ni hänger med på vad jag menar).

DSC_0030 DSC_0031 DSC_0034 DSC_0035 DSC_0036
Det var visst dock inte så lätt att se på bilderna såg jag nu när jag la upp dem. Men men… Jämförelsebild i alla fall 17 (16+1):
100_1503 liten 100_1504 liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!