torsdag 24 november 2011

Besök av mamma

Mamma kom hit idag, som vanligt med lite urväxta kläder till William och mitt H&M paket. William fick också en spis till sitt rum, får ta och införskaffa lite kastruller och sådant till honom. Ska ta en bild sedan.

Det blev en sväng till torget där det införskaffades lite kläder som finns i förra inlägget. Mamma letade efter lite kläder till sig själv också men hittade inget… William vägrade somna i vanlig tid och har ätit jätte dåligt än så länge. Eftersom att han ändå inte ville somna åkte vi bort till Kinan och där bjöd mamma på lunch. Vi fick äta i lugn och ro ungefär halvvägs, sedan kom William på att han var jätte trött så vi fick turas om att stå med honom och kolla på fiskarna i akvariet medan den andre försökte äta upp maten. Buffé var det men tråkiga kräsna jag åt ju bara ris och friterade räkor ändå, men men, riktigt mätt blev jag i alla fall och gott var det.

När vi kom hem igen blev William jätte ledsen när jag la ner honom i vagnen så jag tog med honom ut i köket och gjorde välling. Då somnade han under tiden :P Det tar ju bara ett par minuter att göra välling men så trött var han. Rullade tillbaka vagnen ut i vardagsrummet och stoppade vällingen i munnen på honom ändå och han åt halva flaskan i sömnen. Får se hur länge han sover nu, än så länge har det gått 70min sedan han somnade.

Det är egentligen inte så långt till mamma men det blir ändå inte att vi ses och det är lite tråkigt. Men vi pratar ju varje dag i alla fall :)

1 kommentar:

  1. Hej! Du har tidigare varit med och tävlat om en Decomax dekorationssprits. Nu är det väl ändå dags att vinna en? :) Jag har startat upp en tävling idag - där du har chansen att kamma hem en Decomax lagom innan allt pepparkaksbak ;) Var gärna med!

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!