söndag 6 november 2011

en tur till mamma

Idag var vi iväg till mamma. Mumma mat blev det, ett litet minijulbord utan att det är jul. Blev så sugen på vörtbröd och julskinka förra veckan men vörtbröd är ju omöjligt att få tag i än. Efter en del letande hittade mamma vörtmix och bakade eget bröd så det blev det idag. Riktigt gott var det. Jag är ju inte så mycket för julmat egentligen så jag höll mig till vörtbröd, julskinka och ägg, men jag blev allt riktigt mätt och go ändå. William fortsätter bråka med maten, lika kul som vanligt.

Kom som vanligt hem med lite nya grejer till William. En grej att hänga i bilen med lite lekisar på, några mjukisbyxor, lite mat, en bärsjäl, ett par skålar att ha i skötväskan och lite kläder till mig. Tror jag kom ihåg allting nu. ;)

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika trevligt när ni kommer å William är ju bara sååå go <3 sötnosen... :-)
    Det är ju så skönt att veta att sakerna kommer till användning igen <3
    Kraaaaaam på er goingar

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!