måndag 28 november 2011

eventuell bb klänning

DSC_0003Köpte denna på KapAhl idag till Minibebis. Har ju sagt att jag ska ha en uppsättning till pojk och en till flicka med kläder att åka hem från BB i. Intalar mig själv att denna ska följa med till BB men den är i storlek 56 så jag kommer garanterat hitta en till sedan som faktiskt är i storlek 50. Men jag kunde inte låta bli denna och de fanns inte i mindre. Får se hur många klänningar jag hinner köpa innan förlossningen :P Har sagt till mig själv att det bara skulle bli en men den är ju redan köpt!

Igår kväll kände jag i alla fall Minibebis sparka på utsidan magen så nu känner nog Daniel det snart också. Han ska bara ha tålamodet till det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!