fredag 11 november 2011

God morgon

William tar en evighet på sig att somna om efter morgonvällingen i våran säng och sover självklart när min väckarklocka ringer. Så nu ligger han och sover i våran säng och jag behöver gå och duscha. Jag gör inte sådant när han sover eftersom att jag inte hör när han vaknar vilket han gör titt som tätt. Dessutom tar det jätte lång tid att tvätta mitt löshår (skulle vilja ha ur det snart).

Ska nog ta och hämta babyvakten och ställa in hos honom och hoppas på att han sover under tiden. Of to work sen när farmor kommer och hämtar William.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!