tisdag 1 november 2011

i söndags

Jag har glömt att berätta vad vi gjorde i söndags. Jag fick faktiskt tummen ur och följde med svärmor till kyrkan. Betania i rönnäng var vi till, en pingstkyrka om jag inte minns fel. Det var i den kyrkan jag mötte Gud första gången. William sov när vi kom dit men vaknade när de började spela. När han kom upp ur vagnen ville han inte sitta hos mig utan hos farmor. Där satt han i gott och väl en halvtimme, mage mot mage och lutade sig mot farmors bröst och bara myste. Han brydde sig inte om barnen som sprang runt och lekte, musiken som spelades eller när de pratade. Kollade flera gånger om han somnat men nej då, han satt bara där och hade det gott. :-) ska försöka ta mig dit lite oftare, det är en väldigt mysig kyrka.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Ååh vad fint =). Verkar som ni hade en riktigt mysig söndag!

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!