söndag 6 november 2011

Nya sängen

DSC_0012

Den gamla sängen som han hade planer på att klättra ur, ingen bra idé tyckte vi så det blev till att skaffa en IKEA spjälsäng istället som man kan ta bort ena långsidan på och ersätta med en stödbräda.

 

DSC_0013 Nya sängen och nya myshörnan. Med tanke på den svindyra madrassen vi köpte till den gamla spjälsängen kom vi fram till att vi nog inte säljer den gamla spjälsängen ändå. Denna kan ju William använda länge till och madrassen har vi ju ingen användning för utan spjälsängen (eftersom att den självklart inte passar denna nya) och jag är inte så sugen på att sälja den till vrakpris…

Tydligen var det så spännande med nya sängen så det är riktigt svårt att somna i den. Daniel har bytt av mig för nattningen nu, han bara ligger där inne och tjatar och pillar på sängen. Det kan kanske ha att göra med den sena luren på väg hem från mamma också men jag tror inte spänningen från den nya sängen underlättar nattningen direkt.

1 kommentar:

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!