måndag 28 november 2011

Shopping tur

Tanken från början var att vi skulle ha en lekdejt med Angelica och Netlié idag. Sedan vägrade William somna så vi tänkte att vi tar en tripp till torget och låter honom somna i vagnen och så skulle vi ta lekdejten när vi kommit hem igen. Det slutade med att det inte blev någon lekdejt alls, det öste ner regn på hemvägen så vi blev pisseblöta allihop så den där dejten får vi ta en annan dag. Det var längesedan vi träffades jag och Angelica. Förra året umgicks vi nästan hela tiden från typ juni till december.

DSC_0005En del shopping blev det i alla fall. Köpte denna jackan till William till halva priset, 199kr. Tittade på den för ett tag sedan men tyckte att 400kr var lite dyrt när det inte var en sådan som behövdes. Köpte en julklapp till Peter, mammas karl, tror den kommer bli väldigt uppskattad! En liten hemlis blev det också för den delen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!