lördag 31 december 2011

new year

Nyår spenderades hemma hos pappa och det blir nog en bildbomb här.DSC_0180 DSC_0181 DSC_0184 DSC_0187
Grillat (älgfilé, oxfilé, fläskfilé och kycklingfilé), raketer, massa thailandbilder och julklappsöppning är vad kvällen bland annat bestod av. Jag och Daniel drog igång ett ordentligt bråk där sent på kvällen också så tolvslaget blev riktigt tråkigt. Men nu har vi fått pratat igenom det och löst det så det kommer bli bra :) Dock sov jag inte någonting, inte förens Daniel gått upp med William vid 7 tiden slumrade jag en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!