söndag 12 februari 2012

Mamma på vift

Igår var jag faktiskt iväg själv för första gången på evigheter, dessutom sov jag över och det har jag inte gjort sedan någon gång på högstadiet. Jag var alltså hemma hos min vän Sandra. Hon bjöd på trerätters och vi satt och pratade tills jag nästan somnade mitt i meningen vid 12 tiden i natt, sedan fortsatte vi prata en stund till i sängen. Super mysig kväll med god mat och massa prat som jag saknat.
William hade vart på lite dåligt humör och gått runt och letat efter mig när han var sur på Daniel igår, värmer faktiskt lite i mamma hjärtat när jag vet att han saknat mig.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!