söndag 6 maj 2012

40 (39+0)

Tja lilla Minibebis, nu är jag faktiskt trött på att kånka runt på den här magen. Jag bär dig mycket hellre i famnen! Imorgon 39+1 så har jag gått lika långt som med William, jag tänker att det kan bli en förlossning då också. Föder hellre på dagen än mitt i natten så jag kan tänka mig att få sova inatt också så tar vi den där biten med att föda imorgon.


Noterade att jag blödde lite förut vid toa besök men det är inte mycket för det kommer inget emelkan besöken. Hade tänkt mig en kvällspromenad med Emmy för att se om något skulle hända men de på förlossningen tyckte jag skulle vila istället. Så nu tog jag mig bara en kort promenad ner till Ica för att se om jag känner något men njae jag skulle inte vilja påstå det. Inte mer än att Minibebis knör och har sig. Samtidigt är jag inte helt säker på hur de tidiga värkarna känns, fick ju inga med William utan blev igångsatt, då fick jag jätte korta, täta pinvärkar istället..


Daniel frågade mig förut om jag är nervös och jag svarade nej. Nu när jag verkligen tänker på hur nära den här förlossningen faktiskt kan vara måste jag nog ändra mig dock, nervös börjar jag nog bli....


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!