tisdag 22 maj 2012

Gårdshäng

Idag har vi vart ute heeela dagen! Toootaly löööövly! Älskar sommaren!! Vi började med en promenad ner till torget. Spanade lite i affärer efter födelsedagspresent till mig (fyller 23 imorgon), fick även köpt sådana där som man tränar upp musklerna i händerna med och till Melwin kunde jag inte låta bli att köpa ett par shorts i strl 50 och så behövde han sockar som sitter kvar på fötterna.

Sedan kilade vi bort till mitt jobb och visade även där upp lille Melwin. Det var för övrigt super fint i butiken så kila in på Blommor & Sånt om ni är i Stenungsund! Pratade med folket en stund och drog historien om hur Melwin kom till världen lite kort. Sedan fick vi gå vidare eftersom att William inte tycker det är super roligt att sitta fast i en vagn som står stilla... En tur till ICA fick det bli och sedan traskade vi hemåt igen.

Väl hemma kilade Daniel upp och lagade mat, jag börjar för övrigt få ordning på honom nu, han lagade makaroner och köttfärssås som blev jätte gott! Jag stannade nere på gården med barnen. Josefine kom och sällskapade med oss några timmar :D Det bara dröste ut barn på gården! William blev ju superglad och sprang runt som en galning. 

Vi blev ute hela dagen och vid 17 tiden kom svärmor och Daniels bror och då grillade vi. Kom in igen efter 19 och vi gick ut vid 10:30 tiden idag. Jag har fått massa färg! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!