torsdag 17 maj 2012

god morgon

Det tycker i alla fall william att det är 5:20 på morgonen. Inte ens Melwin är vaken :-P han har en vaken period på typ en timme istället mitt i natten...


Idag har vi fullt upp. Vi ska tidigt åka till mamma, daniel håller nu på att fixa med wii konsollen som bråkat som ska med dit. Ska även hämta ett kvitto så att jag kan byta ett klädset Melwin fick av Jonna till en storlek mindre. William får passa på att ta sin lur där och sedan åker vi ut till torp där vi möter pappa och Milla. Vi ska bland annat köpa en cykelhjälm till William som fått upp hiskelig fart på sin balanscykel. Där efter fortsätter vi hem till pappa. Daniel ska iväg och paddla kanot i fyra dagar i sommar och ska låna camping utrustning av pappa så det ska vi kolla på.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!