söndag 20 maj 2012

mys hos mamma

Idag är vi hemma hos mamma och myser oss. Det är varmt och skönt men tyvärr inte jätte soligt, men det gör inte så mycket. Vi ska grilla sen idag. Jag och mamma var ute på torp och shoppade lite. Jag fick köpt mig ett par byxor och två par leggings för 108kr. Och så köpte jag ett par haremsbyxor och en body till Melwin och ett par byxor som man viker upp till shorts till william. Kollade på ett par jeans shorts med hög midja till mig men det får bli efter lön i sådana fall.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!