tisdag 13 april 2010

Tisdag den 13 april 2010

I morgon bär det av för inskrivning på Fröja, tröttnade på mvc i Ljungskile, hoppas på bättre personal på Fröja. Blir även till att lyssna på hjärtljudet och kolla upp lite besvär. Får se om de har någon förklaring till mitt skumma ryggont och trycker i revbenen. Hoppas verkligen att jag får mitt "intyg" eller vad det nu är på att jag är gravid så att jag kan få skickat in papprena till försäkringskassan så att jag kan få klurat ut hur man ska bära sig åt med alla dagar hit och dit sen.
Efter Fröja åker jag till Uddevalla för att jobba några timmar, vi stänger kl 17.00 i morgon för att vi ska åka på butiksmöte i Göteborg, blir även brudbinderi inspiration och det ska bli så kul! Kommer nog inte hem förens sisådär 23 tiden eller så men ändå.
På torsdag ska jag till vc och se om de kan få butk på mina plitor/utslag/finnar/vad sjutton det nu är på ryggen, vill gärna bli av med dem innan sommaren. Och om inte mvc har någon fin fin förklaring till mitt skumma ryggont och trycker i revbenen kanske vc har det. Det märker vi. Efter det ska mamma ta med mig till försäkringskassan och agera tolk för deras grekiska. Får se om jag blir något klokare av det.
Som ni kanske märker om ni är här inne idag eller var här igår så håller Sofia på att fixa till bloggen :) Visst blir den fin? Ska ändras lite till men det tar hon när hon har tid. Ska bli riktigt roligt att se slutresultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!