söndag 18 april 2010

Söndag den 18 april 2010

Här kommer lite nya magbilder.

Min mage står nu mer längre ut än vad mina tuttar gör! :) Sista bilden är lite småläskig kanske, Men min navel börjar bete sig lite udda, kommer nog få en riktig knapp så småningom, ser redan nu bottnen på naveln ;) Tycker att man ser lite bättre på den bilden också att magen faktiskt börjar bli rätt stor! Min föredetta lilla rumpa deremot, den syns numer inte alls dock...
Lilla Liten verkar gilla Bolan som jag fick hem i torsdags. Daniel väntar på att sparkarna ska kännas tydligare så att han är säker på att det är sparkar han känner och inte inbillar sig.

Behöver snart ta mig en tur till ULLAREEEED och kolla vad som finns att införskaffa där. Och en sväng till göteborg och vara jobbig mot butiksbiträden som ska försöka klura ut vad det är för vagn vi behöver.  Undrar förövrigt hur det går för butiken nere på torget, om de har beställt infant- och förlängningsdelen till ergo selen vi köpte. Ingen som har ringt i alla fall.
Pappa och Milla kommer hit idag och ska hjälpa oss att få upp lite grejer på väggarna. Bland annat den tunga spegeln. Sedan ska vi ner till torget och äta god middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!