torsdag 17 juni 2010

Torsdag den 17 juni 2010

Lång dag idag. Vid 11 träffade jag Angelica, en tjej från föräldragruppen som hittade mig på en av alla gravid-sidor på nätet, vi är nästan grannar :D Så vi gick och åt lunch på Dai Loon, and guess what, jag provade något nytt, åt av buffen och blev jätte mätt och go! Vid 13 tiden så kom ett par från Varberg med en vagn som vi tittat på på blocket, super trevliga var de och visade hur vagnen funkade och så vidare. Jag och Angelica tyckte den såg bra ut så nu har vi äntligen införskaffat oss en vagn! Får ta en tripp hem till mamma med vagnen och rengöra den ordentligt, lite skitig är den.

Sedan var det föräldragrupp idag, intressanta samtalsämnen, det var en kvinna där från BVC och två från öppna förskolan. En hel del matnyttig information och som sagt väldigt intressant att lyssna på. Tråkigt bara med våran grupp som är så tyst. Det var inte en enda kille med idag heller. Men jag och Angelica hade roligt åt hennes mage som morrade några gånger :P
När vi kom hem började jag tvätta alla bebis kläder och täcken m.m. Så jag har tvättat, torkat, vikt och lagt maaaassa kläder på plats. Är helt trött nu, det blir sängen nästa.
På lördag efter jobbet ska jag åka och titta på en spjälsäng i Kungälv, hoppas verkligen att det är en sådan jag vill ha, hon hade ingen bild på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!