måndag 14 juni 2010

Måndag den 14 juni 2010

Här kommer en liten bildbomb på det vi köpte igår på Ullared till Lilla Liten. Så nu har vi den biten avklarad. Känns supermysigt att ha vaggan på plats, det saknas dock en sänghimmel på den, får se om svärmor kan hjälpa mig med det. Vi har Ikea kvar och Tygladan, det är väl en del saker som vi vill få köpt på bocket också. Ska försöka få ihop en lista på vad det är vi ska införskaffa mer.
Fick ju även svar på blodgrupperingen sist jag var på Fröja, och det var ingen förändrig där men ett nytt prov ska tas igen i vecka 35. Föräldragruppen är mysig, vi är en väldigt tyst och stel grupp men det är en riktigt mysig barnmorska som håller i gruppen. Förra gången pratade vi om förlossningen och smärtstillande, såg också en förlossningsfilm. Kan väl säga som så att den filmen lugnade mig lite inför förlossningen men fick mig också att verkligen inse att det där ska jag snart ta mig igenom.
Nästa gång kommer det några från BVC och ska prata om första tiden hemma med bebisen. Och sista gången ska vi prata om aming.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!