fredag 27 augusti 2010

Dagen med stort D

Sitter här och äter frukost, hemma, utan värkar. hade gärna velat komma igång själv men än så länge är det ingenting,har 2 timmar 20 min på mig att få värkar.

hur tror ni att jag sovit inatt då? sådär kan jag säga... har legat och velat ha ont, det är inte ofta man vill ha ont. har väl fått sova en del i alla fall och det är väl huvudsaken. Daniel har drömt mardrömmar, om vad vet jag inte...

Ska spana över nätet och sedan hoppa in i duschen. 8:30 åker vi till NÄL. Får se hur lång tid detta tar, jag står nig fast vid min gissning på att Lilla Liten kommer kika ut i morgon. Hyggligt mot mig själv va? Förutsätter att det tar lång tid när de kommer sätta igång mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!