tisdag 21 september 2010

Tisdag den 21 september 2010

Igår började Daniel jobba igen. William åt med 1½-2 timmars mellanrum och ville inte sova ordentligt mellan gångerna så jag hade fullt upp! Han vaknade vid 01 tiden men somnade om igen, passade på att pumpa ur lite då för att sedan väcka honom och mata honom. Satt ett tag i soffan med honom för att få honom att somna såpass hårt att jag kunde lägga ner honom, men då fick vi göra ett blöjbyte och sedan tog det jätte lång tid innan han somnade om, så vid halv 4 ungefär fick jag somna om. Och sedan skulle vi upp igen vid 6 och efter det gick det inte att få honom att somna om. Jag fick nog skrapat ihop ungefär 5 timmars sömn igår natt.
Angelica kom hit igår vid 12 tiden och sedan gick vi ner en sväng på torget, självklart började det ös regna när vi var där nere :(
Daniel tog hand om William igår kväll så jag fick gå och lägga mig vid 22 och han matade honom vid 23 eller när det nu blev, det vet jag inte. Sedan hoppade William över sitt 01 mål och sov till ca 03. Sedan var det matdax igen vid 06. Tror problemet med att få honom att somna om är att jag pumpar efter att han ätit och då hinner han sova en stund och bli lite utvilad så då vaknar han när man ska flytta på honom.
Idag ska vi åka med Angelica till Torp och spana lite i butiker. Det är mycket saker som ska med när man ska vara borta länge och behöver pumpa ur mellan varven. Får se hur länge jag orkar hålla på att pumpa så här mycket. Sen i kväll ska Robert iväg på hokey match i Götet, Daniel blev medbjuden men kände inte att han orkade denna gången (lite impad är jag att han faktiskt sa nej till något, vet inte om han sagt nej till något någon gång för att han inte haft orken till det, han måste ju vara med på allt!) så Angelica kommer över hit och så ska vi äta Rostbiff :)
I morgon kommer Marléne hit en sväng på eftermiddagen, får se om jag kanske kan få tummen ur och baka något. Kanske skulle prova att göra Cornflakesmums med rice crisps istället, mamma varnade för dem och sa att de var omöjliga att sluta äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!