onsdag 20 oktober 2010

Bebisfika

Var nere på torget och träffade Angelica och Josefin med bebisar idag. Vi fikade och hade supertrevligt, tiden bara rann iväg! :D Var riktigt duktig förut och ringde runt lite, ringde bb och bad om min förlossningsjournal. Sedan ringde jag mitt försäkringsbolag och kollade om jag kunde inkassera några slantar därifrån och se det kunde jag. Blev ju inlagd akut efter att jag fått en infektion efter operationen av hematomet jag fick efter förlossningen. Det var en engångssumma och sedan en summa per dag man låg inlagd vilket gav mig 1400kr, så då kilade jag in till Specsavers och bokade tid för synundersökning så nu bannemig ska jag ha nya glasögon. När jag får förlossningsjournalen ska jag även se hur mycket blod jag förlorade, var det 2 liter eller mer får jag ersättning för det också.
Sedan ringde jag kvinnan som körde in i oss i onsdags och bestämde att vi ska träffas i morgon kl 11 för att fylla i papprena så jag har suttit nu och försökt fylla i så mycket som möjligt av min del så att det ska gå snabbt och smidigt i morgon.
Efter jag varit hemma hos henne ska jag följa med Angelica till bvc för lilla Netlié ska vaccineras och jag ska vara moraliskt stöd.
På fredag ska vi till bvc igen, denna gången med William och då är det tvåmånaders läkarkontroll. Får se hur nära 6kg han ligger. Efter det ska jag åka in till Uddevalla och hälsa på på jobbet, skäms lite för att jag inte har varit där än men jag har helt enkelt in haft vägarna ditåt utan att ha haft hela dagen fullspäckad. Sedan åker vi hem till mamma jag och William, vi ska sova borta för första gången. Daniel ska gå ut med jobbet tror jag det var så då åker vi till mamma. Vi ska ju på barnprylsmarknad i Ljungskile på lördag också, får se om vi får fyndat något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!