tisdag 12 oktober 2010

Hitta på andra rubriker

Har kommit på det att om man vill leta reda på ett specefikt inlägg så är det svårt att hitta det på min blogg eftersom att alla inlägg bara är daterade... Så från och med nu ska jag försöka hitta på andra rubriker till mina inlägg. Och så ska jag försöka skapa kategorier och flytta alla inlägg...
Hur som haver, tänkte uppdatera er lite om vad som hänt sedan sist. Har sovit rätt dåligt den senaste veckan, han äter oftare nu när jag ammar. Idag är det en vecka sedan han fick något på flaska och han är nöjd och kissar som han ska så han får i sig det han ska :) Det är helt klart smidigare att ta sig någonstans när man inte behöver ha med sig bröstpump, ersättning, ett gäng flaskor och kylväska. Det underlättar något enormt att bara ha med sig boobsen, de sitter ju liksom där de sitter.
I fredags var svärföräldrarna här och vi bjöd dem på mat. Det blev inbakad fläskfilé med champinjoncréme och potatisgratäng, det blev riktigt gott faktiskt. Jag började ju i våras virka på en filt till Lilla Liten, det började jätte bra och det gick relativt fort. Sedan tog jag en paus... Tog med den till Öland på semestern i hopp om att få virkat en del på den där men det fick jag inte gjort. Så Maja fick med sig den hem och virkade klart den åt mig så den hade hon med sig.

Vi var också på BVC och vägde William.

Födseln
Vikt: 3820g
Läng: 50cm
Huvudomfång: 35cm
30/8 3dagar
Vikt: 3430g
1/9 5dagar
Vikt: 3560g
6/9 1v 3dagar
Vikt: 3606
10/9 2v
Vikt: 3805
17/9 3v
Vikt: 4225g
Läng: 54cm
Huvudomfång: 37,2cm
8/10 6v
Vikt: 5340g
Läng: 57cm
Huvudomfång: 39,3cm

I lördags var vii på barnmarknad i Stora Höga. Vi hittade två Blixten McQueen bilar och ett Hugo spel till Bassie så vi var ju tvungna att åka förbi mamma och lämna presenterna och blev kvar där hela dagen och även på middag så vi var inte hemma förrens efter kl 21.
I söndags var det dop för Andreas och Michaelas lilla Meja i Grebbestad. På vägen hem mötte vi upp pappa och Milla som hade en present till William. Vi möttes upp på Torp Köpcentrum och de hade med sig ett superfint lapptäcke som Milla sytt av snuttefiltar och så är det broderat "Lilla Liten" och "William 10-08-27" på det. Supermysigt täcke som vi blev jätte glada för!!

I morgon kommer Christine och hälsar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!