måndag 14 mars 2011

Snutte och bissar?

Naaaw! När jag var liten älskade jag att snusa (lukta, mysa med saker under näsan) på saker, exempelvis dodon (snuttefilt) eller något mjukisdjur. William har tagit efter mig! :D Jag har de senaste veckorna försökt få William att vilja ha någon snutte. Han har en dodo när han sover, men jag ville att han skulle ha ett mjukisdjur som han kunde mysa med när han ska sova. Han har fått två Bukowski nallar och nu har han äntligen fått en favorit! Nallen Romeo som han fick av mormor när han föddes. Han sitter håller i toppen på luvan och snusar på den :D

image

Bilden lånad från Bukowskis hemsida

Ett par gånger förut har jag sett en vit liten prick i hans tandkött men tanden har försvunnit igen. Nu syns den andra tanden som en liten prick, vi får se om det kanske är på gång en liten tand nu. För min del får han gärna vara tandlös ett tag till, ser inte fram emot att bli biten i tutten.

4 kommentarer:

  1. Faktiskt så biter bebisarna inte när dom har fått tänder. Ingen av mina tjejer gjorde det. Fast å andra sidan så var det bara en tjej jag ammade med tänder. ;)

    SvaraRadera
  2. Är det så. Trodde inte dom gjorde det. ;P Jag var väl lyckligt lottad som slapp sånt. :D

    SvaraRadera
  3. vad kul att du är med och tävlar!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Bukowskinallar, jag har många ha ha. De är så mysiga och jag tycker de är så pass snygga att jag kan dekorera dem runt i lägenheten också vilket är ett plus =)

    Love them.....

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!