torsdag 21 april 2011

Ååh vad jag vill sova!

William har ju alltid sovit relativt bra. I början åt han ungefär 4 gånger per natt och har de senaste månaderna ätit två gånger per natt (alltså efter att jag har gått och lagt mig). Men de senaste nätterna har inte vart roliga.

Natten mellan måndag och tisdag åt han en gång i timmen och ville inte somna om ifall han inte fick någon mat. Tisdag till onsdag tappade jag räkningen men jag tror att det blev ungefär 5 gånger som han vaknade och åt. Och i natt…. Klockan 2 hade han vaknat 5 gånger. När jag tittade på klockan trodde jag att det snart var dags att gå upp men ikke. Och så fortsatte det hela natten. Känner att jag skulle behöva en natt med lite fler timmars sammanhängande sömn. För att inte glömma nätterna innan han fick sin första tand, i lördags… Om det är den andra tanden som spökar hoppas jag att den spricker igenom snart!!

Idag ska vi träffa Josefine och Hugo och mysa med dem :D

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att vakna så ofta :/. Men de är nog bara en period :).

    Kram Mia

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!