fredag 15 april 2011

Baby barn mässan

Åh det har vart en lång dag idag. William har bökat jätte mycket de senaste nätterna och jag är inte pigg alls när han vill gå upp 6-6:30.

Vi åkte i alla fall med Helena och Ludde till baby barn mässan i Göteborg idag. Resan dit gick sådär kan man säga…. Det kar ju kö som vanligt och William skrek i säkert 20-30 min, stannade en gång för jag tänkte att han kanske ville ha mat även fast han inte borde vara hungrig men han var inte särskilt intresserad. Så det var bara att spänna fast honom igen och fortsätta åka med en skrikande bebis bredvid sig. Han var trött men kunde inte komma till ro :( Man känner sig rätt matt när man inte kan göra något för honom när han blir så ledsen.

Väl framme kom jag på efter en stund att jag helt glömt bort att lägga på pengar till biljettautomaten så det fick jag skynda mig fort som tusan ut för att lösa och som tur var hade jag inte fått någon bot!

Jag har förhoppningsvis raggat lite samarbetspartners till kommande bloggtävlingar! Hoppas att de är intresserade för jag tror att det hade kunnat bli riktigt roliga tävlingar!

Jag fick köpt en sorteringsbox till William från Brio och självklart majskrokar, fast istället för bara majssmak så var det krokar med vanilj eller fruktsmak. Roligt med lite variation kanske. Hade velat köpa lite kläder också men jag hade inga pengar till det. Egentligen var det massa saker som jag hade velat ha men ja…

Kameran var med idag men det var bara Helena som fotade så jag ska sno lite bilder från henne sedan.

Nu håller vi tummarna för fint väder i helgen så vi kan vara ute i solen! William har lärt sig ett nytt ljud idag, ska se när jag får det på film, han är supersöt!

1 kommentar:

  1. sv: Nej det stod att man skulle fräsa köttfärsen men att den inte skulle få färg. Jag använder "Josses barnmat" den är helt underbar. Inte bara recept utan även konsistens-skolor och vitamin-tabeller. typ. Fina bilder. Jättebra tips. Osv.

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!