fredag 1 april 2011

Bebis dejt

 100_2418

William leker riktigt nu. Han bankar med saker, lyfter på lock för att se vad som finns i burkar river ner dem när jag staplat dem.

 

 

100_2420

Vi var hemma hos Maria och Filippa i onsdags riktigt kul att ses igen! Tycker att vi måste försöka ses lite oftare! Filippa hade en sån fin boll som William blev jätte förtjust i. En sån skulle han vilja ha tyckte han :) Han önskar sig också en katt som han kan dra i svansen! Måste köpa lite roliga leksaker till honom som blinkar och låter. Är det möjligtvis någon som har lite roliga bebisleksaker att sälja till oss? Ska kolla på Baby Barn mässan efter lite leksaker, är ute efter en sån låda man ska passa in klossar i också, såg att Micki har en käck variant.100_2423

Filippa tycker om att prata med väldigt hög stämma :) William fick miljö träna lite, han är inte van vid höga ljud på det viset och Filippa skriker när hon pratar. De första gångerna blev William jätte ledsen och rädd men efter några gånger så gick det bra och Filippa kunde fortsätta prata så som hon är van vid utan att det var en annan konstig bebis som började gråta när hon försökte vara lite social.

Riktigt redig var jag också, först gick jag ner till torget, det tog 20 min i rask takt. Funderade på hur jag skulle ha gått för att komma till Maria men jag tog bussen från torget och hem till dem och sedan gick jag från dem och hem, det tog 50 min i rask takt i riktigt roliga backar. När jag kom hem fick jag ett sms av Maria, jag hade glömt min kamera där. Så jag ringde Daniel som var på väg hem och gick och mötte honom vid shell, ytterligare 15 min promenad i rask takt, sedan åkte vi och hämtade kameran. Man får passa på att vara lite hurtig när det är fint vårväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!