fredag 1 april 2011

IKEA

100_2429
William spanar efter leksaker, gillar hans sätt att sitta :)

Igår var vi på IKEA hela dagen med Helena och Ludde. Jag är riktigt stolt över mig själv, köpte nästan bara det jag bestämt att jag skulle ha, gick över med 36kr. Det blev 4 lådor till vår expedithylla, 1 termos att ha i skötväskan till Williams gröt, 1 traktörpanna. Det jag köpte som inte skulle ha var lite picknick grejer till sommaren, bestick, muggar och skålar i färgglada färger. Vi ska ju spendera massa tid på stranden i sommar, då måste man ju ha sådana grejer ;)

HÄLSA Ståltermos turkos Höjd: 25.5 cm Rymd: 0.5 l  IKEA 365+ Traktörpanna med lock  Diameter: 24 cm Höjd: 7 cm  DRÖNA Låda blandade färger Bredd: 33 cm Djup: 38 cm Höjd: 33 cm  KALAS Mugg blandade färger Rymd: 20 cl Antal i förpackning: 6 styck

När William var liten blev han jätte ledsen så fort bilen stod still när vi åkte någonstans men det har som tur är gått över. På väg ner till IKEA var det dock en hel del köer och William ville ju självklart inte äta ordentligt innan vi åkte så han blev ju så småningom hungrig och uttråkad av att sitta fast i bilbarnstolen så länge. Ludde sov i alla fall så det var skönt att det inte blev någon sympati-gråt.

100_2437

En riktig heldag blev det och det var riktigt skönt att vara iväg och inte ha någon tid att passa :) Sen på var William iväg själv med pappa på äventyr, de var på Donken och åt lite.

100_2442 100_2443

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!