fredag 1 april 2011

Fotoalbum

Jo just det, jag framkallade bilder på William idag, 100 bilder från de första tre månaderna, ska se om jag får beställt fler för nästa tre månader nu i kväll också eller om jag ska gå och lägga mig. Hur som haver, jag funderar på vad jag ska ha för foto album. Har ni några förslag? Jag hoppas på att det kommer bli en hel del bilder som vi kommer framkalla och jag vill kunna skriva bredvid bilderna. Vart finns det bra fotoalbum med många sidor som inte kostar en förmögenhet?

Undrar vad det är med William idag. Han har vart gnällig hela dagen och gnäller även nu i sömnen. Jag ska väl inte säga att jag tror att det är tänder denna gången igen för det kommer ju inga bissar på den här lille token än. Jag har då inte sett några i alla fall. Han har inte vart på något vidare humör i alla fall. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!