fredag 1 april 2011

Gåvor

Åh idag var det extra roligt när posten kom för det var två paket med till oss, ett till mig och ett till William.

100_2462100_2463 

En underbar almanacka från Personlig Almanacka! Helt klart bättre än förväntat! Jag visste ju att de var fina men att de var såhär fina? :D Hade ingen aning om att man kunde få bilder på fram och baksidan, visst blev den fin? Man kan välja själv från vilken månad almanackan ska börja på, vad som ska stå på framsidan (Linn och William står det på min), man kan lägga in rutor som “Veckans förskola” och importera sina vänners födelsedagar från Facebook så att de finns inskrivna direkt i kalendern, fiffigt när man har dåligt minne ;) Jag är verkligen super nöjd!

Nästa paket var till William, från DobiDobi. Det var kärlek vid första ögonkastet :)

100_2452 100_2457100_2453 

Lundmyr, Nalle m svart/vit randig tröja

Denna söta lilla nalle kommer från Lundmyr of Sweden och passar perfekt till små söta Sötnosar och även Sötnosarna i större format. Supermjuk nalle som är mysig att ha upp i ansiktet och snusa på, William låg och myste med den nu i kväll när han skulle sova :) DobiDobi har även denna nalle med en röd/vit randig tröja.

Håll nu utkik här på bloggen för snart kommer det upp tävlingar från både Personlig Almanacka och DobiDobi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!