torsdag 28 april 2011

Gårdagen

Hade inte tid att blogga igår, vinnaren i tävlingen om en personlig almanacka fick också vänta tills idag. Jag var ute och gick jätte länge igår och sedan kom Helena och Ludde hem till oss och höll oss sällskap på eftermiddagen/kvällen. William bråkade hela kvällen också och ville inte sova.

Jo, vi var som sagt ute och gick igår för Willvin har ju en “steg-tävling” igång nu. 12201steg kom jag upp i igår. Ska se om jag och Helena kommer ut på en fin promenad idag också, det ser ut som att vädret blir bättre och bättre idag också. Jag hoppas bara att vi är hemma tills posten kommer, hoppas att min Willvin väska kommer idag :D

Helenas pissekatt har föresten fått tre stycken supersöta kisseungar! Är någon intresserad av en liten kisse så kila in på hennes blogg och berätta om ert intresse, leveransklara om 12 veckor :)

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska komma upp över 5000 steg varje dag, gärna 10 000. Med undantag för regniga dagar. Jag vägde mig föresten i helgen, vet inte när jag gjorde det sist, det var några månader sedan, hur som helst så är jag nere på min start vikt sen innan jag blev gravid igen ;)

2 kommentarer:

  1. Åh jag som vill ha en katt. Men det går inte just nu. :(

    SvaraRadera
  2. Men oh små missar! Min älskade katt blev ihjälkörd härom dagen.
    Då kom jag av mig med stegräknare, för jag skulle ju också vara med i den tävlingen tänkte jag! Men det blir säkert fler gånger.
    Trevlig blogg har du ^^

    SvaraRadera

Innan du kommenterar läs detta:
- Jag blir jätte glad för kommentarer!
- Tipsa bara om tävlingar som på något sätt är barnrelaterade
-Lägg gärna till min på bloglovin för att inte missa kommande tävlingar!
- Om du vill sponsra en tävling på min blogg kontakta mig på: linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com
- Om du deltar i en tävling, glöm ej dina kontaktuppgifter!